Bewoners opgeschrikt door nachtelijke brand in woning

De brandweer werd vannacht rond 04.10 uur opgeroepen voor een brand in een woning aan de Jan Pieterszoon Coenstraat.

Bij aankomst van de brandweer was de brandhaard al buiten de woning gebracht. Het betrof een wasmachine of droger.

Brandweerlieden hebben de brand geblust. Er was een forse rookontwikkeling ontstaan in de woning en daarom werden meerdere ramen opengezet om de woning te ventileren. Er werd ook een ambulance opgeroepen, omdat meerdere personen, waaronder kinderen, mogelijk rook hadden ingeademd. Ze werden allemaal nagekeken in de ambulancedienst. Een behandeling in het ziekenhuis bleek niet nodig te zijn. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan, is niet bekend.