Search
17°C
Deel dit artikel op social platform

Marketingbureau UBO Agency neemt salesspecialist over

Full-service marketingbureau UBO Agencyheeft zijn dienstverlening uitgebreid met de overname van salesspecialist Consellium.

Deze strategische overname sluit volledig aan bij de missie van zowel UBO als Consellium om organisaties te helpen meer omzet te halen uit marketing en sales. Van bedrijfsstrategie en merkidentiteit tot aan marketingstrategie en salescapaciteit, vanuit één organisatie kan nu een complete dienstverlening aangeboden worden.

,,UBO en Consellium vullen elkaar naadloos aan”, lichten Frank Hartog en Wesley Blokhuis, oprichters van UBO, toe. ,,Al jaren is er discussie over de samenwerking tussen marketing en sales en wijzen afdelingen onderling continu naar elkaar. Door marketing en sales als één geoliede machine aan te bieden, zijn wij ervan overtuigd dat we het rendement van een investering in marketing aanzienlijk kunnen verhogen. We zijn dan ook erg blij met de komst van het team van Consellium binnen onze organisatie. En trots op het feit dat we met vijftig specialisten een unieke propositie in de markt neerzetten. Deze overname past perfect in onze groeistrategie om een toonaangevende speler te worden als het gaat over het realiseren van bedrijfsgroei.”

Björn Oeben, oprichter van Consellium: ,,Wij kijken heel erg uit naar deze volgende fase van ons bedrijf. Vanaf mijn eerste kennismaking met Frank en Wesley bleek dat wij alle drie overtuigd zijn van de kracht van de combinatie tussen sales en marketing, die wat ons betreft onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Met ons team blijven we de ‘sales specialisten’, maar nu als volledig onderdeel van een gespecialiseerde full-service marketing agency. Daarbij focussen wij ons volledig op de zakelijke dienstverlening, met als specialisatie de ICT-markt.”

Consellium zal onder de vlag van UBO, maar met dezelfde naam, blijven opereren. Het team is vanuit Leusden verhuisd naar het kantoor van UBO.