Deel dit artikel op social platform

Pan met vlees in brand

 

Op vrijdag 22 juli rond 15:30 uur was brand ontstaan in een woning aan de Putter. Het betrof een brand in de keuken.

Een pan met vlees stond in brand. Enige tijd zorgde de brand voor een forse rookontwikkeling. Bij aankomst van de brandweer was de brand al geblust. Brandweerlieden hebben een controle gedaan, metingen en de woning geventileerd. Een vrouw had rook ingeademd. Het slachtoffer was bekend met astma. Voor het slachtoffer wordt een ambulance opgeroepen.

Uiteindelijk werd het slachtoffer nagekeken door de ambulancedienst. Ze werd niet meegenomen naar het ziekenhuis. Agenten hebben aangeboden om Stichting Salvage in te schakelen. Deze stichting helpt gedupeerden met het afhandelen van de schade namens de verzekeringsmaatschappij. Of de bewoners hier gebruik van gaan maken, is onbekend.