‘t Stoepje wint voor derde keer op rij Foodservice Award voor beste marktkraam

Voor het derde jaar op rij sleept Bakkerij ‘t Stoepje de Foodservice Award voor beste marktkraam in de wacht.

Marloes ter Haar

De marktbakker nam deze consumentenprijs donderdag 10 maart in ontvangst uit handen van topkok Pierre Wind, tijdens een lunch met alle genomineerden. De consumenten die op Bakkerij ‘t Stoepje stemden, beoordelen de marktkramen met een 8,23.

Uitstekende beoordeling

De consumenten beoordeelden ‘t Stoepje op negen factoren, van assortiment en prijs-kwaliteit tot hygiëne en service. Met deze ruime 8 als eindcijfer scoort ‘t Stoepje op alle fronten goed. De bakkerij mag nu een jaar lang, met trots, de titel Foodservice Award dragen.

Dankzij de ondernemers

,,De Foodservice Award hebben wij mogen ontvangen door de gastvrijheid en het enthousiasme van onze ondernemers”, reageert Peter de Jong, formulemanager van Bakkerij ‘t Stoepje.

,,De consument gaat graag naar zijn/haar lokale bakker en is hier dan ook werkelijk fan van. Dit stukje beleving, in combinatie met de kwaliteit van onze producten, zorgt ervoor dat de consument wekelijks terug komt en ons deze uitstekende beoordeling gegeven heeft. Wat zijn we trots! Wij willen onze franchisers en fans enorm bedanken en vinden het een fantastisch compliment.”

Betere score dan vorig jaar

In de categorie marktkramen nam ‘t Stoepje het dit jaar op tegen de Kaaskoning. De bakkerij weet zijn consumentenbeoordeling van 2021 te verbeteren. Vorig kwam het eindcijfer van de marktbakker uit op een 8,06, wat dit jaar maar liefst een 8,23 is. De Stoepje-ondernemers willen alle consumenten bedanken voor deze mooie score.