Bestelling wijzigen of annuleren

Een abonnement wordt aangegaan voor de opgegeven periode en wordt daarna –behoudens opzegging- automatisch verlengd, tenzij anders vermeld wordt in de aanbieding.

Bij automatischeVerkeerde bestelling geplaatst? We kunnen de bestelling voor je wijzigen of annuleren, mits je er snel bij bent. Want zodra er een bestelling wordt geplaatst, gaan wij gelijk aan de slag. Heeft de bestelling ons magazijn nog niet verlaten, dan is het geen probleem om ‘m te wijzigen of te annuleren. Om je snel te kunnen helpen, kun je ons het beste bellen.

Te laat? Retourneren kan ook!
Kun je de bestelling niet meer wijzigen of annuleren, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst het product retourneren. Dat is gelukkig heel eenvoudig. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Bestelling actief weigeren
Ook kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Dit is kosteloos. Na ontvangst van het pakket zorgen wij voor een retourbetaling binnen 30 dagen. verlenging wordt het abonnement omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Wil je het abonnement niet verlengen, dan kun je aan het einde van de opgegeven periode het abonnement per maand opzeggen. Let wel op; verschijnt het magazine 11 of minder keer per jaar, dan hebben we een opzegtermijn van 3 maanden.

Een cadeau-abonnement of een proefabonnement stopt automatisch. Om te verlengen dien je een nieuw abonnement af te sluiten. Op onze website vind je de abonnementsvormen met regelmatig leuke aanbiedingen. Neem voor vragen contact op met onze klantenservice.