Betaling mislukt of geweigerd

iDEAL betaling mislukt
Het kan gebeuren dat je iDEAL betaling mislukt. In dat geval is het goed om eerst te controleren of het geld van je bankrekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is, kun je de bestelling opnieuw plaatsen.

Indien het bedrag wel van je rekening is geschreven en je na 2 uur geen bevestiging van ons hebt gehad, dan raden wij aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Controleer ook voor de zekerheid je ongewenste postvak, wellicht is de bevestigingsmail daar terecht gekomen. Om je snel te kunnen helpen, is het slim om je transactienummer bij de hand te houden. Dit nummer staat bij de afschrijving vermeld.

Creditcard geweigerd
Een creditcard kan om een aantal redenen worden geweigerd. Wij worden niet op de hoogte gesteld van de specifieke reden. Controleer goed of het creditcardnummer correct is ingevoerd en of de kaart niet verlopen is. Ook kan een storing de reden van weigering zijn.

Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal er niks worden afgeschreven. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen en betalen via iDEAL, Bancontant of PayPal.